Trainingen met meerdere bijeenkomsten

Korte training (3 keer 2 uur)

Deze training zorgt voor meer bewustzijn, vriendelijker signaleren en benaderen van stress gerelateerde klachten. Gedurende drie bijeenkomsten van twee uur, komen de volgende onderdelen aan bod:

  1. Aandacht voor het hier en nu, met o.a. de aandachtsoefening en ademruimte.
  2. In ons hoofd wonen, met o.a de gedachte/gevoelens oefening en de bodyscan.
  3. Mindful bewegen, met o.a. yoga en de ademruimte.

Lange training (6 keer 2 uur)

Deze training zorgt voor meer bewustzijn, vriendelijker signaleren en benaderen van stress gerelateerde klachten. Daarnaast helpt de training in het omgaan met onaangename momenten. Gedurende zes bijeenkomsten van twee uur, komen de volgende onderdelen aan bod:

  1. Aandacht voor het hier en nu, met o.a. de aandachtsoefening en ademruimte.
  2. In ons hoofd wonen, met o.a de gedachte/gevoelens oefening en de bodyscan.
  3. Mindful bewegen, met o.a. yoga en de ademruimte.
  4. Afkeer herkennen, met o.a de zitmeditatie en de ademruimte (coping).
  5. Toestaan en laten zijn/gedachte zijn gedachten, met o.a. de berg/hemel meditatie en de hartmeditatie.
  6. Hoe kan ik het beste voor mezelf zorgen, met o.a de bodyscan en ‘hoe verder’.

Deze afbeelding heeft een leeg alt-attribuut; de bestandsnaam is af9fqRRlrwULBdpbmZlVOJ1DbZNvCKDvWCxbTq9H-yq81ojNL78lqehAB-5s16rcfsXk88Nwab7P4KxuKjn7Zg_PvHzXKWgFh64jCMhEK4AoTAEOWzeGYoWF3RSZ4XTBjpR_5USh